Chci vyměnit, vrátit nebo reklamovat zboží

Vzhledem k tomu, že se jedná o výrobu na zakázku, reklamace vzhledu, vkusu, velikosti, barevnosti není možná. Tento katalog je především zvolený pro B2B obchod.

Pokud je na zboží výrobní vada, vztahují se na ní zákonné reklamační podmínky.

Produkt odeslat na adresu

Easy Point s.r.o.

Valtířov 6
400 02 Velké Březno

Jak postupovat

Napište nám na e-mail: info@easypoint.cz
Nebo nám můžete zavolat na tel. č. 724 738 198 v pracovní době 7:00 - 15:30.

Při kontaktu se domluvíme na následujícím postupu

  • ODEŠLETE PRODUKT ZPĚT NA DODACÍ ADRESU.
  • Do balíku vložte fakturu nebo její kopii a napište text, který se jasně týká důvodu výměny, vrácení nebo reklamace (případně je také možné si stáhnout níže Formulář pro uplatnění reklamace nebo Formulář pro odstoupení od smlouvy).
  • U vrácení nebo výměny zboží kupující zašle nebo předá prodávajícímu zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy.
  • U reklamace je ze zákona lhůtu 30 dní ode dne vyzvednutí zásilky, ale vše se snažíme vyřešit co nejrychleji.

Ke stažení:

Formulář pro odstoupení od smlouvy

Formulář pro uplatnění reklamace

Poučení o právu na odstoupení od smlouvy

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.